Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/Л 83
Автор(ы) : Луговий В. І., Таланова Ж. В.
Заглавие : Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Пед. преса, 2014. - N 4. - С. 11-20: табл. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2014/4). - ISSN 2304-0629
Примечания : Бібліогр.: с. 18-20 (18 назв)
ББК : 74
Предметные рубрики: освіта професійна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна освіта--професіоналізм--галузі освіти--міжнародна класифікація освіти
Аннотация: Аргументовано, що професійна орієнтація освітніх програм і досягнень (кваліфікацій, ступенів) не має твердої прив'язки до окремих рівнів освіти, натомість характеризує більшість (2-8-й) з них за МСКО-2011 і проектом НСКО. Водночас на 2-4-му освітніх рівнях програми та кваліфікації найбільше відрізняються за орієнтацією - загальною чи професійною. Сутнісна теоретична основа вищої освіти (6-8-й рівні), порівняно з нижчими освітніми рівнями, зближує академічну та професійну орієнтації програм і ступенів вищої школи. Для досягнення розуміння та визнання набутих кваліфікацій в освіті важливо науково обґрунтовано скласти переліки галузей знань і спеціальностей, сумісних із "МСКО: галузі освіти та підготовки" версії 2013 р.

Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.