Заглавие журнала :Рідна школа -2006г.,N 12
Интересные статьи :
Мамчур Л. Роль діалогічної комунікації в особистісно орієнтованому навчанні/ Л. Мамчур (стр.3-5.)
Саєнко Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки/ Т. Саєнко (стр.5-8.)
Савельєва Г. Критерії та рівні сформованості професійної майстерності студентів музичних училищ (клас фортепіано)/ Г. Савельєва (стр.12-15.)
Скрябіна Т. Об’єктивні та суб’єктивні передукмови формування інноваційного стилю діяльності майбутніх учителів історії/ Т. Скрябіна (стр.15-17.)
Демченко С. Українська література: поглиблене вивчення параболічних і притчевих творів у ВНЗ/ С. Демченко (стр.17-20.)
Пахомова О. Роль дитячих громадських об’єднань у розвитку соціальності дітей підліткового віку/ О. Пахомова (стр.21-23.)
Дорохова С. Сімейне виховання дітей-сиріт в умовах дозвілля/ С. Дорохова (стр.24-26.)
Пустовіт Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання/ Г. Пустовіт (стр.27-30.)
Довбиш С. Методологія проектного підходу до навчально-виховного процесу в початкових класах/ С. Довбиш (стр.72-73.)
Кукавська І. Проектна діяльність на уроках англійської мови/ І. Кукавська (стр.71-72.)
Бондаренко Т. Розвиток навичок аналізу та рефлексії засобами проектів на уроках математики/ Т. Бондаренко (стр.66.)
Князська Л. Розвиток інтелектуальних можливостей учнів початкової школи засобами навчально-розвивальних проектів/ Л. Князська (стр.64-65.)
Прокопенко В. Застосування методу проектів на уроках англійської мови у старших класах/ В. Прокопенко (стр.60-61.)
Степаненко Т. Проектна діяльність учнів на уроках німецької мови як засіб підвищення мотивації у вивченні іноземних мов/ Т. Степаненко (стр.61-64.)
Прокопенко В. Система проектної діяльності спеціалізованої школи "Інтелект" в умовах особистісно орієнтованого навчання/ В. Прокопенко, Н. Ситенко (стр.52-58.)
Єрмаков І. Компетентнісний потенціонал освіти: проектні засади/ І. Єрмаков (стр.49-51.)
Галів М. Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного періоду (20-30 рр. XX століття)/ М. Галів (стр.37-39.)
Мадзігон В. Біля витоків національної педагогічної думки: Інституту педагогіки АПН України - 80!/ В. Мадзігон (стр.35-37.)
Федоренко О. Завдання сучасної школи у контексті педагогіки життєдіяльності: З досвіду роботи Київської спеціалізованої школи "Інтелект"/ О. Федоренко (стр.48-47.)
Интересные статьи :

Доп.точки доступа:
Мамчур, Л.; Саєнко, Т.; Савельєва, Г.; Скрябіна, Т.; Демченко, С.; Пахомова, О.; Дорохова, С.; Пустовіт, Г.; Довбиш, С.; Кукавська, І.; Бондаренко, Т.; Князська, Л.; Прокопенко, В.; Степаненко, Т.; Єрмаков, І.; Галів, М.; Мадзігон, В.; Федоренко, О.; Ситенко, Н.