Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.202/С 85
Автор(ы) : Стрижак, Олександр Євгенійович
Заглавие : Онтологічний підручник - парадигма формування інтерактивної системи знань у навчальному процесі
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2016. - N 7. - С. 7-16. (Шифр КШС-2/2016/7)
Примечания : Бібліогр.: 20 назв.
ББК : 74.202
Предметные рубрики: Навчання учнів-- підручники друковані-- онтологічна система підручника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): контекст--множинність--онтологія--тераурус--мережецентризм--друковані підручники
Аннотация: Описуються підходи й інструменти перетворення текстових підручників в інтерактивну систему знань. Основу такої системи становлять комп’ютерні онтології, які визначають зміст підручника як певну аксіоматичну предметну теорію. Визначаються такі інструменти як термінополе підручника, таксономія, редуктор множинних відношень між поняттями теорії, яка викладається у підручнику. Наводяться узагальнена схема формування онтологічної системи підручника.