Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2017г.,N 3 Интересные статьи : Ляшенко О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований (стр.5-12.) Локшина О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу/ О. І. Локшина (стр.13-19.) Маріуц І. О. Поступ порівняльної освіти в США/ І. О. Маріуц (стр.20-23.) Шпарик О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні/ О. М. Шпарик (стр.24-31.) Джурило А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі/ А. П. Джурило (стр.32-37.) Тименко М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців/ М. М. Тименко (стр.38-43.) Тимків Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі/ Н. М. Тимків (стр.51-59.) Чумак Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти/ Л. В. Чумак (стр.60-69.) Отич Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів/ Д. Д. Отич (стр.70-74.) Міхно О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.76-85.) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Ляшенко, О. І.; Локшина, О. І.; Маріуц, І. О.; Шпарик, О. М.; Джурило, А. П.; Тименко, М. М.; Тимків, Н. М.; Чумак, Л. В.; Отич, Д. Д.; Міхно, О. П.; Мальований, Ю. І. |