Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 373.2.036.5(477)/Б 11 Автор(ы) : Біла І. Заглавие : Творчість як ціннісна потреба дошкільника Место публикации : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 10. - С. 38–41. (Шифр ВМДЗ/2017/10) Примечания : Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості. УДК : 373.2.036.5(477) Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- розвиток творчості фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільна педагогіка--дитяча творчість--стадії--формування--творча діяльність--особливості--творчий розвиток--зовнішні прояви--заохочення--креативність--творчий потенціал Аннотация: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників. |