Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 159.942/Ч-34
Автор(ы) : Чебикін О.
Заглавие : Структура, зміст та особливості емоційної регуляції пізнавальної діяльності школярів
Место публикации : Психологія і сусп-во: укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис/ Тернопіл. нац. екон. ун-т . - Тернопіль: Тернопіл. нац. екон. ун-т, 2016. - № 4. - С. 76–88. - ISSN 18102131 (Шифр П3/2016/4). - ISSN 18102131
Примечания : Бібліогр.: 31 назва.
УДК : 159.942
Предметные рубрики: Психологія навчання-- пізнавальна діяльність школярів-- емоційна регуляція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційна стійкість особистості--навчально-пізнавальна діяльність--емоційна стійкість--емоційна регуляція--емоційна ситуація
Аннотация: В дослідженні обґрунтовані структури психологічних механізмів і дидактичних умов емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності учнів, подана класифікація емоцій й охарактеризована система методів умілої роботи педагога з їхніми емоційними станами.