Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Омельченко І.
Заглавие : Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 40–52. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/4). - ISSN 23122781
Примечания : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 376-056.34:81-028.31](477)
Предметные рубрики: Діти з особливими потребами-- комунікативна діяльність-- дослідження
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спілкування--комунікація--діалогічне спостереження--невербальна взаємодія--суб’єктність--культурний контекстуалізм--дошкільники--діти із зпр
Аннотация: З’ясовано методологічні орієнтири до дослідження комунікативної діяльності в дошкільників із ЗПР.Теоретично обгрунтовано ключові позиції екзистенціально-суб’єктного наукового підходу до дослідження комунікативної діяльності у вимірі Я-Інший, визначено принципи дослідження усвідомленої комунікативної діяльності у дошкільників.