Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хохліна О.
Заглавие : До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 21–32. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примечания : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 376.091.31.04-044.332(477) + 376-056.2(477)
Предметные рубрики: Діти з особливими потребами-- навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): диференційоване навчання--інклюзія--інклюзивне навчання--інклюзивний простір--діти з порушеннями розвитку--індивідуальний підхід--диференційований підхід--індивідуальні особливості--диференціація--діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні.