Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(06)/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1 : ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики"
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Колич.характеристики :166 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Цена : 216.67 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Географич. рубрики: Чернігівщина-- історія
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Іюань Гао. Феномен професійної рефлексії в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музики/ О. А. Гудзь. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу/ О. А. Мамикіна. Вокально-орфоепічна культура та діагностика рівнів її сформованості в іноземних магістрантів/ Яньхуа Лоу. Діагностика рівня підготовленості китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності/ Ян Мен. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти/ Н. І. Остапенко. Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів/ Т. В. Раструба. Музично-виконавська майстерність учнів як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Теоретичні основи формування мотивації інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки/ І. О. Ростовська. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу студентів до занять в ансамблі бандуристів/ С. В. Чайка. Педагогічні умови формування світоглядної культури майбутнього вчителя музики/ Цзянань Чжан. Сучасні напрямки формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта в умовах фортепіанного навчання/ Лянлян Чжоу. Просвітницька спрямованість вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Юньжуй Чжу. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. В. Ашихміна. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів/ В. С. Вергунова. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва/ Юань Гао. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва/ С. Д. Клюєва. Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу/ Сяохан Ян. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Формування моральної культури майбутніх учителів хореографії в контексті Нової української школи/ О. Ю. Горожанкіна. Проблема професійної мобільності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки/ Л. М. Кабур. До проблеми формування самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки/ А. І. Мамикіна. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань/ Ю. О. Ростовська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Забуті сторінки історії Чернігівщини 20-х років ХХ століття/ Т. В. Ляшенко.
Экземпляры : всего : фб(3), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(3), Ч.З.№2(2)

Доп.точки доступа:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя