Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 37(05)/П24
Автор(ы) :
Заглавие : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: квітень - червень
Выходные данные : Львів: Львівська політехніка, 2002
Колич.характеристики :264 с
Цена : 3.40 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Содержание : Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації/ В. Онищенко. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки/ Л. Барановська. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики/ О. Палка. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ О. Внукова. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості/ Ю. Жидецький; Х. Мазепа. Від профорієнтації - до культури праці/ В. Ковальчук. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення/ Л. Криницька. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах/ Д. Рупняк, В. Юзевич. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи/ Я. Собко. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки/ О. Стечкевич. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці/ А. Я. Мирек. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки/ О. Шестопралюк. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця/ М. Савчин, М. Студент. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості/ А. Вовк. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців/ М. Геречка. Дискримінативна валідність тестів/ В. Краснов. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту/ Л. Сущенко. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення/ Ю. Вінтюк. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах/ Х. Мазепа. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури/ О. Музальов. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів/ Ю. Сурмяк. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування/ М. Курик. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.)/ К. Авраменко. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України/ В. Онищенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)

Доп.точки доступа:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр