Заглавие журнала :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2009г.,N 2
Интересные статьи :
Галер М. Європейський розкол між елітами та громадянами (Австрія)/ М. Галер (стр.5-23)
Степаненко В. Українська соціологія: суспільно-історичний та ідеологічний контексти розвитку/ В. Степаненко, О. Рибщун (стр.23-46)
Сорока Ю. . Ставлення до минулого/ Ю. Сорока (стр.47-66)
Суковата В. Гендерна ідентичність і конструювання пам’яті кризових моментів історії: жіночі стратегії виживання/ В. Суковата (стр.67-95)
Погосян В. Модернізація як чинник збереження соціального гомеостазу/ В. Погосян (стр.96-102)
Матусевич В. Неконсистентний і маргінальний- два визначення одного статусу/ В. Матусевич (стр.104-112)
Нікітіна Т. Теоретична та емпірична інтерпретація і операціоналізація поняття "валідність"/ Т. Нікітіна (стр.113-129)
Кутуєв П. Проблематика сучасного соціологічного теоретизування/ П. Кутуєв (стр.144-165)
Кулик В. Творення суспільної нормальності в медійному дискурсі: концептуалізація та українська специфіка/ В. Кулик (стр.185-201)
Интересные статьи :

Доп.точки доступа:
Галер, М.; Степаненко, В.; Сорока, Ю. ; Суковата, В.; Погосян, В.; Матусевич, В.; Нікітіна, Т.; Кутуєв, П.; Кулик, В.; Рибщун, О.