Заглавие журнала :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2009г.,N 2 Интересные статьи : Галер М. Європейський розкол між елітами та громадянами (Австрія)/ М. Галер (стр.5-23) Степаненко В. Українська соціологія: суспільно-історичний та ідеологічний контексти розвитку/ В. Степаненко, О. Рибщун (стр.23-46) Сорока Ю. . Ставлення до минулого/ Ю. Сорока (стр.47-66) Суковата В. Гендерна ідентичність і конструювання пам’яті кризових моментів історії: жіночі стратегії виживання/ В. Суковата (стр.67-95) Погосян В. Модернізація як чинник збереження соціального гомеостазу/ В. Погосян (стр.96-102) Матусевич В. Неконсистентний і маргінальний- два визначення одного статусу/ В. Матусевич (стр.104-112) Нікітіна Т. Теоретична та емпірична інтерпретація і операціоналізація поняття "валідність"/ Т. Нікітіна (стр.113-129) Кутуєв П. Проблематика сучасного соціологічного теоретизування/ П. Кутуєв (стр.144-165) Кулик В. Творення суспільної нормальності в медійному дискурсі: концептуалізація та українська специфіка/ В. Кулик (стр.185-201) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Галер, М.; Степаненко, В.; Сорока, Ю. ; Суковата, В.; Погосян, В.; Матусевич, В.; Нікітіна, Т.; Кутуєв, П.; Кулик, В.; Рибщун, О. |