Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 33/З-41 Заглавие : Збірник тез доповідей учасників міжнародного молодіжного економічного форуму: 4-10 травня 2003 року м. Київ, КНЕУ Выходные данные : К.: КНЕУ, 2003 Колич.характеристики :306 с Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет Примечания : текст доповідей парал. на укр. і англ. мовах ISBN, Цена 966-574-685-5: 4.00 грн. ГРНТИ : 06 ББК : 65.01я43 Предметные рубрики: Інформаційна безпека Міжнародний туризм Економіка України-- банки Фондовий ринок Комерційні підприємства підприємництво СОТ (Світова організація торгівлі) Реклама Інформаційне забезпечення підприємства Інвестиції Інвестиції іноземні Мале підприємництво Споживачі Бідність Маркетинговые исследования фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціни на нафту--укртелеком--отчетность в налоговую службу--автоматизация отчетности--корпоративні облігації--регулювання торгівлі--оподаткування підприємництва--зарубіжне інвестування--етика реклами--мерчендайзинг--франчайзинг--кредитні спілки--кластеры--кредитування економіки--управління ризиком Содержание : Актуальные проблемы информационной безопасности Украины/ Ю. Антонюк. Особенности ценообразования на рынке кредитных предложений/ В. О. Ануфриев. Етапи розвитку бартерних відносин в Україні/ І. Ахновська. Механізм узгодження національних і наднаціональних економічних інтересів в умовах глобалізації світового господарства/ В. Бабаєвська. Інформаційне суспільство та основні напрямки його формування в Україні/ В. Бобко. Положительные и отрицательные стороны культовых брэндов. Перспективы создания культовых брэндов в России/ А. Бобровский. Критерии эффективности маркетинга на предприятиях Украины и за рубежом/ Н. Волкова. Электронная отчетностть в Украине - шаг вперед к современному информационному обществу/ А. Галкин. Стан міжнародного банківського бізнесу на сучасному етапі/ А. П. Гвоздь. Проблеми відродження сталінізму і тоталітарного PR в суспільстві/ І. Голуб. Проблеми і перспективи розвитку ринку іпотечних цінних паперів в Україні/ В. Гоффе. Курсова політика як засіб залучення прямих іноземних інвестицій в Україну/ Н. Грицишин. Україна і СОТ: взаємодія та інтеграція/ Ю. В. Гусєв. Венчурное инвестирование в Украине/ Е. Индукаева. Основні тенденції розвитку страхових компаній в Україні/ О. Ісаєв. Финансово-кредитные учреждения на рынке финансовых услуг/ Н. Кабанец. До питання про членство України в СОТ/ А. Калінін. Значение межбанковского рынка для функционирования банковской системы/ А. Кищенко. Тенденції споживчого ринку україни/ Ю. Климко-Оверченко. Україна та СОТ: можливі наслідки інтеграції/ Н. Коваленко, І. Коваленко. Інституціональні умови ефективності витрат на рекламу/ К. Кузьменко. Тенденції розвитку туристичного бізнесу в Україні/ М. Марченко. Реклама і суспільство: етика і регулювання/ О. Пастух. Інвестиційні фонди на ринку фінансових послуг в Україні/ Н. Петрів. Маркетинговая эффективность рекламы/ В. Полонец. Визначення економічного ефекту інвестування рекламної діяльності/ С. Потапенко. Інвестиційний клімат України/ А. Шайхет. Экземпляры :фб(1) Свободны : фб(1) Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет |