Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 1МИ.72/Ч-74
Автор(ы) : Чмут, Тамара Купріянівна, Чайка, Галина Леонідівна
Заглавие : Етика ділового спілкування : Навчальний посібник . -5-е вид., стереотип.
Выходные данные : К.: Вікар, 2006
Колич.характеристики :223 с
Серия: Вища освіта ХХІ століття
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 966-7131-80-7: 24.10, 17.00, грн.
ГРНТИ : 02.51.25
ББК : 87.777я73
Предметные рубрики: Морально-етичне виховання
Ділове спілкування-- етика
Культура поведінки
Конфліктні ситуації
публічний виступ-- мистецтво
Етика ділового спілкування
Етикет мовлення
Ораторське мистецтво
Культура спілкування студентів
Діловий етикет
Культура мови
Конфліктні ситуації
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): стилі спілкування--мовленнєвий етикет--проксеміка--контакт очей--переговори--нарада--збори--дискусія--публічні виступи
Содержание : Спілкування як науково-практична проблема ; Моральні передумови ділового спілкування ; Професійна культура спілкування та діловий етикет ; Психологічна природа спілкування ; Взаємодія та взаєморозуміння в контексті культури ділового спілкування ; Добір способів ділового спілкування ; Вербальні засоби спілкування та мовленнєвий етикет ; Культура слухання ; Культура говоріння ; Мова як засіб спілкування ; Невербальні засоби спілкування та культура поведінки ; Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування ; Колективне обговорення ділових проблем ; Етичні та психологічні вимоги до публічних виступів ; Конфлікти, шляхи їх попередження та розв’язання ; Шляхи розвитку культури спілкування студентів вищих навчальних закладів
Экземпляры : всего 1: фб(1), Ч.З.№2(9), ав(1), аб(21)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(9), ав(1), аб(21)

Доп.точки доступа:
Чайка, Галина Леонідівна