Шифр: С-3/2011/1
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст] : Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К. : Інститут соціології НАН України, 1997 - . - ISSN 1563-3713. - Виходить кожного кварталу
2011р. N 1
Зміст:
Бевзенко, Л. Соціальні інтереси: об’єкт і суб’єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації / Л. Бевзенко. - С.3-23
Погосян, Вардгес. Інваріантність суспільного розвитку: методологічні імплікації / Вардгес Погосян
Шульга, Олександр. Феноменологія Арона Гурвіча: джерела, зв’язки, контекст / Олександр Шульга. - С.38-52
Батаєва, Катерина. Соціальна феноменологія кіберкомунікації / Катерина Батаєва. - С.52-66
Кандричин, Сяргей. Регіональна диференціація рівня виробничого травматизму в Україні та Білорусі: соціоісторична інтерпретація явища / Сяргей Кандричин. - С.67-78
Андрєєва, Т. Статус щодо куріння очима самої людини та членів її родини: методи оцінювання / Т. Андрєєва, В. Захожа, Н. Харченко. - С.116-126
Набруско, І. Соціокультурна роль грошей у процесі споживання / І. Набруско. - С.147-155
Стрельник, О. Багатодітна сім’я в Україні: дискурси та суперечності соціальної політики / О. Стрельник. - С.156-165
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)