> Шифр: КШС-2/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Жук, Ю. О. Діалектика педагогічного знання в умовах комп’ютерно-орієнтованого процесу навчання / Ю. О. Жук. - С.3-6 Пушкарьова, Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу / Т. О. Пушкарьова. - С.7-10 Цибулько, М. М. Об’єктно-орієнтоване програмування: з чого розпочинати / М. М. Цибулько. - С.11-14 Ганжела, С. І. Формування компетентностей учнів старших класів у процесі навчання інформатики / С. І. Ганжела. - С.15-17 Голодюк, Л. С. Проектування інформаційно-комунікаційного супроводу уроку / Л. С. Голодюк. - С.18-20 Матяш, Н. Ю. Оцінювання навчальних досягнень учнів з біології за допомогою комп’ютерного тестування / Н. Ю. Матяш, Л. П. Міронець. - С.21-23 Саламаха, О. М. Комп’ютерні технології на уроках образотворчого мистецтва / О. М. Саламаха. - С.24-25 Рибалко, О. О. Дидактична гра і навчання молодшого школяра / О. О. Рибалко. - С.26-30 Білий, О. В. Інсталяція Linux / О. В. Білий. - С.31-33 Кузнецова, І. В. Електронний підручник "Основи Інтернету" / І. В. Кузнецова. - С.34-35 Будкевич, Т. В. Програмні засоби навчання фізики, хімії і біології / Т. В. Будкевич. - С.36-41 Погрібний, О. В. Програмні засоби навчання математики / О. В. Погрібний. - С.42-46 Шевчук, П. Г. Від Pascal до С# / П. Г. Шевчук. - С.47-52 Електронні підручники: за і проти. - С.55-56 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |