74.039(2)6
Д 11


    Дічек, Наталя Петрівна.
    Диференційований підхід до навчального процесу : спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.039(2)6
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
Кл.слова (ненормовані):
диференціація в освіті -- професіоналізація в освіті -- гендерний підхід -- конфесійність в освіті -- приватна ініціатива в освіті -- суспільно-педагогічні рухи
Анотація: У статті обгрунтовано міркування про те, що диференціація в освіті у Російській імперії ХІХ ст. еволюціонувала від політико- й елітарно орієнтованих державних форм організації навчання молоді через виникненя суспільно та економічно вмотивованих їх різновидів (головне - навчальних закладів приватної форми власності) до створення часткових, зумовлених результатами психологічно-педагогічних досліджень і зміною парадигми ставлення до особистості, індивідуалізованих варіантів освітніх закладів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)