С 91 Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного закладу / Л. Л. Сушенцева> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 57-63. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Професійно-технічна освіта Кл.слова (ненормовані): професійно-технічні навчальні заклади -- професійна мобільність -- робітники -- кваліфіковані робітники -- мобільні робітники -- компетенції учнів -- ключові компетенції Анотація: На основі аналізу проблем сучасної професійно-технічної освіти встановлено, що система професійно-технічної освіти має враховувати вимоги ринку праці, пов'язані не стільки зі зміною технологій, скільки зі зміною затребуваних і потрібних людині для роботи й життя якостей, тож актуальності набула спрямована підготовка майбутнього кваліфікованого робітника до життя в сучасному стрімко змінюваному світі через формування професійної мобільності як особливої особистісної якості. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |