Т 58 Топузов, О. М. Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 70-76. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Викладання географії в школі навчання профільне Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічні умови навчання -- профільне навчання -- профільні школи -- шкільна географія -- спеціалізація знань Анотація: На основі експерименту зроблено висновки: профільне діагностування дає змогу прогнозувати і усувати моливі труднощі в навчальній діяльності учнів профільної школи; поліпшення навчання географії залежить від того, наскільки вчитель володіє сучасними пізнавально-теоретичними й логічними елементами методики. Дод.точки доступу: Назаренко, Т. Г. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |