> Шифр: П3/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу / О. Гуменюк. - С.10-28 Кл.слова: самореалізація, Я-концепція Мединська, Ю. Чотири виміри міфу / Ю. Мединська. - С.29-36 Кл.слова: міфологія, ритуал, лібідо Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук. - С.37-45 Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі / Я. Бугерко. - С.46-53 Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема / І. Буян. - С.54-60 Ложкін, Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах / Г., Лазорко О. Ложкін Г. - С.61-74 Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу / Л. Ребуха. - С.75- 95 Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, . - С.96- 109 Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями / Т. Комар. - С.110-118 Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів / А. Павліченко. - С.119-127 Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника / А. Гірняк. - С.128-136 Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова / Г. Сагач. - С.137-140 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |