Т 50 Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 59-64. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Освіта дорослих--фінансово-економічна освіта Освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Чехія--освіта Кл.слова (ненормовані): фінансова освіта -- економічна освіта -- фінансова грамотність -- грошова грамотність -- освіта дорослих -- фінансово-економічна освіта Анотація: Розглянуто проблему економічної освіти, зокрема забезпечення фінансової грамотності та її роль у подоланні економічної кризи. Проаналізовано Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Схарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методичний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти як одного з чинників подолання економічної кризи, а також узагальнено пріоритетні напрямки розвитку фінансової освіти в країні. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності дорослих. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |