88.35
Д 18


    Данина, М. М.
    Технология обучения психологическому анализу научно-популярных кинофильмов как средство развития саногенного мышления / М. М. Данина, Н. В. Кисельникова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 78-88. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.35
Рубрики: Мислення--саногенне мислення
   Психологія--методики

   Психотерапія--методи

   вплив мистецтва на особистість

Кл.слова (ненормовані):
саногенне мислення -- формування саногенного мислення -- оздоровлюючий потенціал кінофільмів -- технологія аналізів кінофільмів -- сімейна групова логопсихотерапія -- затинання -- логопсихотерапія -- кінопедагогіка -- методика навчання саногенному мисленню
Анотація: Описується авторська технологія аналізу кінофільмів з позицій рішення задачі розвитку саногенного (оздоровлюючого) мислення у глядачів. Емпірично підтверджується, що оцінка саногенного потенціалу кінофільму, зроблена на основі спеціально розробленої системи критеріїв, є більш прогностично точною, ніж інтуїтивний відбір кінофільмів експертами. Показано, що вираженість і характер розвиваючого ефекту залежать від інтенсивності і різноманітності представлених в кінофільмі саногенних психологічних компонентів. Встановлено, що навчання розпізнаванню даних компонентів в кінофільмах дає вираженіший оздоровлюючий ефект, ніж простий перегляд цих же кінофільмів.


Дод.точки доступу:
Кисельникова, Н. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)