Д 18 Данина, М. М. Технология обучения психологическому анализу научно-популярных кинофильмов как средство развития саногенного мышления / М. М. Данина, Н. В. Кисельникова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 78-88. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Мислення--саногенне мислення Психологія--методики Психотерапія--методи вплив мистецтва на особистість Кл.слова (ненормовані): саногенне мислення -- формування саногенного мислення -- оздоровлюючий потенціал кінофільмів -- технологія аналізів кінофільмів -- сімейна групова логопсихотерапія -- затинання -- логопсихотерапія -- кінопедагогіка -- методика навчання саногенному мисленню Анотація: Описується авторська технологія аналізу кінофільмів з позицій рішення задачі розвитку саногенного (оздоровлюючого) мислення у глядачів. Емпірично підтверджується, що оцінка саногенного потенціалу кінофільму, зроблена на основі спеціально розробленої системи критеріїв, є більш прогностично точною, ніж інтуїтивний відбір кінофільмів експертами. Показано, що вираженість і характер розвиваючого ефекту залежать від інтенсивності і різноманітності представлених в кінофільмі саногенних психологічних компонентів. Встановлено, що навчання розпізнаванню даних компонентів в кінофільмах дає вираженіший оздоровлюючий ефект, ніж простий перегляд цих же кінофільмів. Дод.точки доступу: Кисельникова, Н. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |