К 93 Куриш, Світлана. Методологічні передумови ефективності навчальної роботи з іноземних мов в умовах профілізації освіти [Текст] / С. Куриш> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 10-13. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Профільне навчання--допрофільне навчання--іноземні мови Початкова школа--уроки іноземної мови Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- допрофільне навчання -- профілізація освіти -- диференціація -- допрофільна підготовка -- професійна підготовка Анотація: У статті розповідається про впровадження профільного навчання у навчальний процес. Профільне навчання - вид диференційованого навчання, яке педедбачає врахування освітніх потреб, нахилів та здібностей учнів і створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення, що забезпечується за рахунок змін у цілях, змісті та структурі організації навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |