Акуліч, М.
    Тролінг як феномен мережі Інтернет / Марія Акуліч // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 3. - С. 175-185. - Бібліогр.: с. 184-185. . - ISSN 1563-3713
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--інформаційне суспільство--Інтернет
Кл.слова (ненормовані):
тролінг -- Інтернет-тролінг -- мережа Інтернет -- бізнес-тролінг -- астротурфінг -- соціологія зв’язку
Анотація: У статті розглянуто поняття, зміст і форми Інтернет-тролінгу. Автор звертає увагу на те, що формування і розвиток інформаційного суспільства супроводжуються активним використанням у мережі Інтернет як позитивних, так і негативних соціальних практик. Тролінг постає як специфічна негативна практика, застосовувана в різних цілях. Відповідно до цілей троля виокремлено бізнес-тролінг і аматорський тролінг. Аналізуючи бізнес-тролінг, автор пропонує розрізняти такі його різновиди, як патентний тролінг і астротурфінг. У статті також розглядаються інші прояви тролінгу, аналізується тролінг у мережі Інтернет із соціологічних і психологічних позицій.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)