Гусєва, В.
    Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду [Текст] / В. Гусєва // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 39-42. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Освіта--неперервність--наступність
   Початкова школа--наступність в освіті--безперервність

Кл.слова (ненормовані):
середня школа -- початкова школа -- іноземні мови -- алгоритм наступності -- наступність в освіті -- безперервність освіти
Анотація: У статті розповідається про наступність та безперервність освіти в школі. Наступність - це система цілеспрямованих і різноманітних психолого-педагогічних дій, як інструмент, що дає змогу проникнути всутність дидактико-методичних проблем, досліджувати та керувати багатопрофільним процесом навчання. Безперервність освіти розуміється як забезпечення необхідного зв'язку в навчальному процесі, як узгодження всіх компонентів системи навчання на кожному ступені навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)