> Шифр: ПП/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Заика, Е. В. Заполнение пробелов в схемах как способ развития мышления и воображения / Е. В. Заика. - С.10-18. Мірошник, З. М. Шляхи дослідження рольової структури особистості вчителя початкових класів / З. М. Мірошник. - С.19-22. Панченко, В. М. Психокорекційна програма підвищення ефективності використання активних копінг-стратегій як чинників соціальної зрілості студентів-випускників / В. М. Панченко. - С.22-31. Вінник, Н. Д. Методика "Духовна культура особистості педагога" / Н. Д. Вінник. - С.36-41. Мазяр, О. В. Методологічні суперечності позитивної психотерапії : історико-психологічний аналіз / О. В. Мазяр. - С.41-49. Гаврилькевич, В. К. Психопрофілактика та психологічна допомога дорослим із ішемічною хворобою серця з урахуванням особливостей їхньої емоційної саморегуляції / В. К. Гаврилькевич. - С.54-58. Устінова, Н. О. Психологічні чинники участі жінок у громадській діяльності / Н. О. Устінова. - С.59-62. Лесик, Г. Г. Вплив батьківських цінностей на статус підлітка в групі однолітків / Г. Г. Лесик. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст. Красновский, В. Н. Личностный аспект профессиональной деятельности и его вариации / В. Н. Красновский. - С.66-69. Гарбузов, В. Н. Психология детей с отклонениями и нарушениями психического развития / В. Н. Гарбузов. - С.69-74. Жутикова, Н. В. Учителю о практике психологической помощи / Н. В. Жутикова. - С.75-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |