> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2004/2 Журнал 2004р. N 2 Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма у психології освіти / В.О. Татенко. - С.11-23 Кл.слова: життєдіяльність Іванчук, М. Г. Інтеграція як наукова категорія / М.Г. Іванчук. - С.23-31 Кл.слова: синтез Демиденко, В. К. Самореалізація : сутність, становлення, розвиток / В.К. Демиденко. - С.31-36 Мартинова, Р. Ю. Дидактичне обгрунтування змісту навчання іноземних мов / Р.Ю. Мартинова. - С.36-50 Заболотна, О. А. Культурно-історичні відмінності американського і українського стилів соціалізації / О.А. Заболотна. - С.51-61. Вєтохов, О. М. Основні етапи, напрями і способи подання психологічної допомоги учням ( на матеріалі навчання іноземної мови ) / О.М. Вєтохов. - С.62-70 Долматова, М. П. Художній текст як чинник мовно-естетичного впливу / М.П. Долматова. - С.79-86 Пархоменко, О. М. Виховання гуманістичної спрямованої особистості підлітка в позаурочний час / О.М. Пархоменко. - С.86-97 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М.П. Власко, О.В. Устименко. - С.98-106 Бовть, О. Б. Проблеми психологічного дослідження особливостей віктимної поведінки у разі агресивної взаємодії / О.Б. Бовть. - С.113-119 |