> Шифр: ВМДЗ/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко. - С.4-9. Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома. - С.10-17. Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол. - С.18-26. Козлова, Тамара. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору / Т. Козлова, Н. Кондратенко. - С.27-32. Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва. - С.33-38. Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі. - С.39. Візуал, аудіал, кінестетик - хто вони?. - С.40-41. Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька : 42-49. Шелудько, Олена. Подорожуємо "Комп’ютерними сходинками" / О. Шелудько. - С.50-57. Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Ненова. - С.58-65. Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: запускаємо програму / Л. Ільченко. - С.66-70. Малишева, Ольга. Атестація педагога-сумісника / О. Малишева. - С.71-73. Міжнародний день птахів у дитячому садку. - С.74. Користуємося календарем. - С.72-73. Карачун, Віра. Співом солов’їним йде до нас весна, гомоном пташиним повниться земля / В. Карачун, С. Артюшенко. - С.75-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |