> Шифр: П697217/2005/9 Журнал 2005р. N 9 (Робота психолога з педколективом) Брандес, В. Підготовка вчителя до діяльності в особистісно орієнтованій парадигмі освіти: Система тренінгової роботи з вчителями / В. Брандес, О. Вознюк. - С.4-32 Сіроштан, С. Форми психологічної просвітницької роботи в дошкільних закладах / С. Сіроштан. - С.33-38 Бобрівський, В. Психологія педагогічних взаємин: Програма психолого-педагогічної просвіти вчителів / В. Бобрівський, О. Вергелес. - С.39-46 Ємельянова, Т. Особистісне зростання вчителя: Психолого-педагогічний семінар-практикум / Т. Ємельянова. - С.47-51 Бегеза, Л. Розвиток комунікативних умінь і навичок педагогів: Семінар-тренінг для вчителів / Л. Бегеза. - С.52-60 Шевчук, Л. Конфлікти в школі: Психологічний практикум для вчителів / Л. Шевчук. - С.61-68 Шикирава, Н. Перехід на профільне навчання: Семінар-практикум для директорів шкіл / Н. Шикирава. - С.69-76 Якушева, Л. Технологія особистісно зорієнтованого уроку: Тренінг для вчителів / Л. Якушева. - С.77-86 Орогілко, І. Особистісний підхід на уроці: Ділова гра на педраді / І. Орогілко. - С.87-101 Моніна, Г. Робота з гіперактивними дітьми / Г. Моніна, О. Лютова. - С.102-114 Чобан, С. Психологічний супровід атестації педагога / С. Чобан. - С.115-119 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |