Бурко, Ольга
    Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації [Текст] / Ольга Бурко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 20-23. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Українська література--персоналії
   Українська література, 19 ст. кінець; 20 ст. початок

   Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів

Кл.слова (ненормовані):
Каторжна (оповідання, критика)
Анотація: У статті сфокусовано увагу на методиці вивчення оповідання Б. Грінченка "Каторжна" в старшій школі. Запропоновано вибудувати її на принципах етновідповідності, кардоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації. Акцентовано на взаємопроникненні етнографічних матеріалів, зібраних Б. Грінченком, і художнього тексту "Каторжної". Розширено намір методичного інструментарію вчителя прийомами "Скринька", "Інтелектуальне коло", уявного діалогу з героїнею твору, бліц-характеристикою, рольовою грою в діадах "Маска", незакінченого речення. Реалізація окресленої методики уможливить ефективне вивчення оповідання Б. Грінченка "Каторжна".


Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (укр. письменник ; 1863-1910) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)