Виходець, Олександр.
    Вплив реклами на продаж видавничої продукції / О. Виходець // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 2076-9326
Рубрики: Видавнича справа--видавнича продукція--продаж
Кл.слова (ненормовані):
видавнича продукція -- продаж видавничої продукції -- інформація -- книга -- кіоск -- книгарня -- періодика -- вплив реклами
Анотація: У статті розглядаються певні проблеми збільшення обсягу продажу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Цьому передує аналіз інформаційно-енергетичних процесів, у результаті якого отримано нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)