Виходець, Олександр. Вплив реклами на продаж видавничої продукції / О. Виходець> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Видавнича справа--видавнича продукція--продаж Кл.слова (ненормовані): видавнича продукція -- продаж видавничої продукції -- інформація -- книга -- кіоск -- книгарня -- періодика -- вплив реклами Анотація: У статті розглядаються певні проблеми збільшення обсягу продажу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Цьому передує аналіз інформаційно-енергетичних процесів, у результаті якого отримано нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |