74.202.242(4УКР)
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.202.242(4УКР)
Рубрики: Початкова освіта в Україні--історія, 20 ст. 40-80 рр.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- зміст початкової освіти -- навчальні плани -- програми -- навчальні предмети
Анотація: У статті проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)