Б 81 Бондар, Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Початкова освіта в Україні--історія, 20 ст. 40-80 рр. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- зміст початкової освіти -- навчальні плани -- програми -- навчальні предмети Анотація: У статті проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |