Р 48 Ржеуський, Антоній. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" / А. Ржеуський, Н. Кунанець> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 8. - С. 17-21. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Бібліотеки ВНЗ України Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- реклама -- зв’язки з громадськістю -- корпоративна преса -- імідж -- промоція -- Науково-технічна бібліотека Національного університету "Львівська політехніка" Анотація: Висвітлено досвід використання маркетингових засобів у бібліотеці вищого навчального закладу як невід'ємної складової освітньо-виховного процесу. Розглянуто ефективність застосування зв'язків з громадськістю у формуванні іміджу бібліотечного інституту. Дод.точки доступу: Кунанець, Наталія Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |