П 64 Поуль, В. С. Методика навчання старших дошкільників побудові мовленнєвих висловлювань як умови їхнього вольового розвитку [Текст] / В. С. Поуль, Л. І. Волошенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 12. - С. 10-17. - Бібліогр. у кінці ст. Рубрики: психологія дошкільника Розвиток мовлення--дошкільний вік--вольовий розвиток Кл.слова (ненормовані): розвиток вольової поведінки -- функції мовлення (регулююча, плануюча) Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання дітей побудові зв'язних висловлювань як одному з аспектів розвитку їх вольової поведінки. Доведено, що під час формування в дошкільників умінь моделювати мовленнєві висловлювання створюються умови для освоєння ними плануючої та регулюючої функції мовлення, становлення яких розглядається як один з механізмів їхнього вольового розвитку. Дод.точки доступу: Волошенко, Л.І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |