Шифр: С-3/2014/1
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст] : Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К. : Інститут соціології НАН України, 1997 - . - ISSN 1563-3713. - Виходить кожного кварталу
2014р. N 1
Зміст:
Шабанова, Марина. Про внесок Т. І. Заславської у пізнання посткомуністичних трансформацій: соціальні механізми і проблема актора / М. Шабанова. - С.30-48.
Куценко, Ольга. Евристичний потенціал концепції соціальної структури суспільства Т. І. Заславської / О. Куценко. - С.48-62.
Загороднюк, Тетяна. Концепція соцієтальної трансформації російського суспільства Т. І. Заславської: історія, розвиток, прогностичний потенціал / Т. Загороднюк. - С.62-84.
Симончук, Олена. Клас дрібних власників в Україні у XX столітті / О. Симончук. - С.84-112.
Лейн, Девід. Безробіття і перетворення: масштаби, політика і контрзаходи / Д. Лейн. - С.112-132.
Яковенко, Андрій. Соціологічне знання в кризі і / або в лещатах фатальностей? / А. Яковенко. - С.132-146.
Гацков, Максим. Епістемологічні засади аналітичної соціології / М. Гацков. - С.146-173.
Устич, Сергій. Аплікація системної методології в соціологічній та статистичній рефлексії сучасних транскордонних процесів / С. Устич. - С.173-182.
Казаков, Валерій. Микола Кондратьєв: проблема нової науки / В. Казаков. - С.182-199.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)