> Шифр: Умлш-1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Марцінко, Т. Активізація мисленнєвої діяльності учнів 5-6 класів засобами української мови: Методика мови / Т. Марцінко. - С.2-7. Чемоніна, Л. Наступність і перспективність як передумова засвоєння школярами понять з морфеніки / Л. Чемоніна. - С.7-12. Голуб, Н. Розвиток зв’язного мовлення учнів засобами музики та живопису як цілісна система / Н. Голуб. - С.12-18. Бондаренко, Ю. Міфопоетичний аналіз творів історіософського змісту на уроках літератури: Методика літератури / Ю. Бондаренко Байчук, Т. Застосування елементів методики КЕЙС на уроках української літератури під час вивчення прозових творів / Т. Байчук. - С.30-32. Телехова, О. Використання критичних праць під час вивчення української літератури (10-11 класи0 / О. Телехова. - С.32-35. Бійчук, Г. Програма спецкурсу "Укроїнська постмодерна література" 10-11 (11-12) класи / Г. Бійчук. - С.36-38. Почтар, К. Використання відеозаписів на уроках української мови і літератури: Педагогічний досвід / К. Почтар. - С.39-42. Єрмоленко, С. Мова і література в школах нового типу та ВНЗ / С. Єрмоленко. - С.49-54. Перехід загальноосвітньої школи на 12-річну систнму навчання (бібліографічний покажчик). - С.69-72. Слово - культура - духовність: яльфа і омега (повість-реконструкція). - С.63-66. Фасоля, А. Духовний світ автора та ліричного героя поезії Дмитра Білоуса / А. Фасоля. - С.60-61. Горболіс, С. Народнорелігійна мораль і проблема збереження довкілля у світорозумінні героїв української прози кінця XIX - початку XX ст. / С. Горболіс. - С.55-59. Шишко, О. Проблема злочину і кари та подружніх взаємовідносин у повісті Івана Франка "Перехресні стежки" (інтегрований урок у 10 класі) / О. Шишко. - С.42-48. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |