> Шифр: ПП/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Ложкін, Г. В. Педагогічна діяльність і її регулятори / Г. В. Ложкін, Н. Ю. Волянюк. - С.1-5. Литовченко, Н. Ф. Особливості смисложиттєвих орієнтацій педагогічних працівників / Н. Ф. Литовченко, Н. Гуторка. - С.5-12. Митник, О. Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання / О. Я. Митник. - С.12-17. Заїка, Є. В. Тренінг індивідуальності пізнання - шлях до успішності та здоров’я школярів / Є. В. Заїка. - С.17-20. Сєлєзньова, Є. В. Життєві смисли та ефективність самореалізації людини / Є. В. Сєлєзньова. - С.20-29. Біла, І. М. Самоздійснення та самоактуалізація особистості / І. М. Біла. - С.29-32. Хабайлюк, В. В. Соціально-психологічний тренінг навичок конструктивної взаємодії старшокласників у сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.32-37. Костроміна, С. Н. Як здолати труднощі в навчанні дітей / С. Н. Костроміна, Л. Г. Нагаєва. - С.37-44. Литовченко, О. В. Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" / О. В. Литовченко. - С.44-46. Корнілова, В. В. Профілактично-корекційна програма "Подолання страхів у дітей дошкільного віку" / В. В. Корнілова. - С.46-60. Циганчук, Т. В. Причини та наслідки насильства над жінкою в сім’ї / Т. В. Циганчук, Д. Д. Лях. - С.60-71. Мусіна, В. П. Вивчення простору професійної активності / В. П. Мусіна. - С.71-76. Болтівець, С. І. Психологія вчинку людського самоздійснення Володимира Роменця / С. І. Болтівець. - С.76-78. Смольська, Л. М. Позитивна психологія: філософські джерела про людську природу та можливості педагогічних впливів на неї / Л. М. Смольська. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |