Плахотнік, Ольга. Радикальні педагогіки в контексті "студентоцентрованої" соціогуманітарної освіти [Текст] / О. Плахотнік> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. - N 4. - С. 171-186. . - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологія--соціологічні освіта Соціологія--викладання соціології в ВНЗ Вища освіта--якість вищої освіти Кл.слова (ненормовані): соціологічна освіта -- викладання соціології -- студентоцентрований підхід -- студентоцентрована освіта -- радикальні педагогіки -- дискурсивні влади -- квір-педагогіка -- феміністична педагогіка -- якість викладання -- забезпечення якості освіти Анотація: Метою статті є аналіз “студентоцентрованої” освітньої парадигми, критика неоліберального прочитання “студентоцентрованості” та її аксіологічне й епістемологічне переозначення через концепт радикальних педагогік. Автор пропонує приклади радикального педагогічного теоретизування: квір-інтерпретація феномену “незнаття”, переосмислення кооперативного навчання та практик звертання й іменування, деконструкція “прихованого навчального плану” тощо. Розглянуто перспективи можливих імплікацій радикальних педагогік в українську вищу освіту взагалі і викладання соціогуманітарних дисциплін зокрема. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |