Ш 37 Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині [Текст] / Н. В. Шеверун> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 71-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (12 назв) . - ISSN 2304-0629 Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Німеччина--освіта Кл.слова (ненормовані): середня освіта в Німеччині -- навчальний процес Анотація: Виокремлено трирівневу систему перевірки оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині. Оцінювання якості освіти, що охоплює аналіз, контроль і оптимізацію всіх складників діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, проводять на основі тісного співробітництва з відповідними освітніми організаціями з залученням зовнішніх експертів , а також представників учнівських та батьківських комітетів, використовуючи відповідні стандарти та критерії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |