40
Н 34


    Ткачук, Наталія Олегівна.
    Особливості функціонування рекламного дискурсу, орієнтованого на молодіжну цільову аудиторію [Текст] / Н. О. Ткачук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 1. - С. 249-253
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: мова реклами
Кл.слова (ненормовані):
молодіжний сленг -- психолінгвістика


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)