К 18 Камишин, Володимир. Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму [Текст] / В. Камишин, О. Рева, Н. Добровольська> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 103-116 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): інформаційний бум -- навчальний процес -- дидактичні одиниці -- розташування у багатовимірному просторі середовища знань -- орієнтовані зв’язані графи -- оптимізаційний шлях Анотація: З урахуванням перманентного інформаційного буму, що має переконливу аналогію з відомим законом Мура, уперше здійснене науково-теоретичне обгрунтування можливості застосування теорії графів для формування організаційної структури взаємодії дидактичних одиниць у багатовимірному просторі знань. Наведені рекомендації з формування характеристик та показників дидактичних одиниць, а також обгрунтовані процедури згортки вершин орієнтованого зв'язаного графу, що сприяє знаходженню оптимального шляху на ньому, тобто мімізації часу, потрібного для опанування дидактичних одиниць тими, хто навчається. Дод.точки доступу: Рева, Олексій; Добровольська, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |