> Шифр: КШС-2/2016/5 Журнал 2016р. N 5 Карташова, Любов Андріївна. Відкритий мережевий ресурс "ACCENT”: інноваційні можливості для освітян / Л. А. Карташова. - С.3-8. - Бібліогр.: 13 назв. Стрижак, Олександр Євгенійович. Управління знаннями - головна парадигма сучасної освіти / О. Є. Стрижак. - С.9-11. - Бібліогр.: 11 назв. Колос, Катерина Ростиславівна. Засоби побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підвищення кваліфікації педагогічних працівників / К. Р. Колос. - С.12-15. - Бібліогр.: 16 назв. Петрович, Сергій Драганович. Використання технології розвитку критичного мислення в процесі проведення освітнього хакатону / С. Д. Петрович, Р. Б. Тичук. - С.16-20. Комарова, Олена Володимирівна. Моделювання біологічних процесів у старшій школі засобами комп’ютерних технологій / О. В. Комарова. - С.21-26. - Бібліогр.: 10 назв. Смирнова, Ірина Михайлівна. Професійне використання мультимедійних технологій у процесі методичної підготовки майбутніх учителів технологій / І. М. Смирнова. - С.27-31. - Бібліогр.: 8 назв. Підгорна, Тетяна Володимирівна. Навчання учнів пошуку хімічних відомостей в мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.31-34. Кіт, Ігор Володимирович. Методичні особливості інтеграції курсів інформатики та робототехніки / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.35-37. - Бібліогр.: 7 назв. Стеценко, Ірина Борисівна. Лего-конструювання як компонент STREM-освіти для дошкільників / І. Б. Стеценко. - С.37-41. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. Інформатика : лист...17 серпня 2016 р. № 1/9-437. - С.4248. Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для викристання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. Інформатика : лист...від 17 серпня 2016 р. № 1/9-434. - С.49-52. Завалевський, Ю. І. Результати XXIX Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики / Ю. І. Завалевський, Ю. Г. Кононенко. - С.53-56. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |