> Шифр: СіЧ-1/2016/12 Журнал 2016р. N 12 Кононенко, Євгенія. Драма нації, драма мистецтва чи драма кохання? (Чи добрим є ”добрий приклад"?) / Є. Кононенко. - С.3-10 Щукіна, Ірина. "Голосні струни" Лесі Українки: музика в рядках і між ними / І. Щукіна. - С.10-18. Скупейко, Лукаш. Леся УКраїнка І Т. Шевченко: колізії сприйняття / Л. Скупейко. - С.18-22. Романов, Сергій. ”Бути письменником повсякчас": Леся УКраїнка та Олександр Олесь / С. Романов. - С.22-30. Александрова, Мар’яна. Дві версії біблійного сюжету "Дочка Ієфая”: Михайло Старицький та Леся Українка / М. Александрова. - С.30-36. Григорчук, Юлія. Художнє осмислення образу пророка і його місії у творчості Віри Вовк і Лесі Українки / Ю. Григорчук. - С.36-41. Іванишин, Петро. Таємниця чину, або Дещо про героїзм Івана Гонти / П. Іванишин. - С.49-57. Ушкалов, Леонід. Від Сковороди - до Маркса, від Маркса - до Сковороди / Л. Ушкалов. - С.57-74. Зимомря, Микола. Взаємодія творчих особистостей: Дмитро Чижевський та Едуард Вінтер / М. Зимомря. - С.74-83. Шульгун, Мадлен. Ідентичність постмодерної людини: "Фланер” у сучасному травелозі та романі-подорожі (Патрік Модіано "Одного разу вночі”, Ольга Токарчук "Бігуни”) / М. Шульгун. - С.83-91. Ткаченко, Анатолій. Кінодраматургія Івана Драча / А. Ткаченко. - С.91-97. Красножон, Катерина. "Криниця для спраглих” (Режисер Юрій Іллєнко, 1965) / К. Красножон, А. Суховій, Я. Муровецька. - С.97-106. Аболєшева, Анастасія. "Пропала грамота”(Режисери Борис Івченко, Іван Миколайчук, 1972) / А. Аболєшева [и др.]. - С.106-110. Інші автори: Астапенко І., Дубина Т., Халіков Р. Кіраль, Сидір. Епістолярний жанр крізь призму інтимного дискурсу / С. Кіраль. - С.110-112. Меленчук, Ольга. Есеїстичне прочитання Кобилянської / О. Меленчук. - С.112-114. Приліпко, Ірина. Від імпресіонізму до постімпресіонізму: М. Коцюбинський та його літературна "школа” / І. Приліпко. - С.114-116. Бондар, Микола. Грунтовні студії над українською поезією / М. Бондар. - С.116-120. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |