> Шифр: ВОУ1/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Андрущенко, Віктор. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. Курбатов, Сергій. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. Вознюк, Олександр. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. Кірик, Тамара. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI / Т. Кірик. - С.32-38. Силадій, Іван. Основні напрями наукової актичності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. Shvets, Valentyna. The new model of feedbacks between students and e-learning platform moodle / V. Shvets. - С.46-51. Качмар, Олександра. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. Коваленко, Оксана. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. Опанасюк, Юлія. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. Хілько, Юлія. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей у загальноосвітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. Подолякіна, Ольга. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. Астахова, Валентина. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / Валентина Астахова В. - С.83-85. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |