> Шифр: Умлш-1/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Голуб, Ніна. Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб. - С.2-6. Хом’як, Іван. Методика оцінювання навчальних досягнень учнів / І. Хом’як. - С.7-12. Пентилюк, Марія. Виховання мовної особистості учнів основної школи засобами української мови і літератури / М. Пентилюк, І. Гайдаєнко. - С.13-19. Новосьолова, Валентина. Особливості навчання синтаксису простого ускладнення речення у 8-му класі : (за новим підручником української мови) / В. Новосьолова. - С.20-24. Кучеренко, Ірина. Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови / І. Кучеренко. - С.25-31. Корицька, Галина. Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування / Г. Корицька. - С.32-35. Ярмолюк, Алла. Робота з текстом під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.36-39. Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.40-43. Вертій, Олексій. У річищі ідейних протиборств: Тарас Шевченко в національній свідомости українців XX-XXI століть / О. Вертій. - С.44-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |