Ф 80 Фортунатова, М. Тренінг дитячо-батьківських взаємин як форма просвітньої роботи з батьками / Марина Фортунатова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 43–52. - Зміст: Для кого і з якою метою ; Яка структура ; Дод. 1 : Тематика та змістове наповнення курсу тренінгових занять "Секрети спілкування з дитиною" ; Дод. 2. : Правила проведення тренінгу : пам’ятка для педагога ; Дод. 3 : Форми роботи з батьками під час курсу тренінгових занять "Секрети спілкування з дитиною".
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- взаємодія з батьками -- робота з батьками -- просвітня робота -- освіта батьків -- дитячо-батьківські взаємини -- тренінгові заняття -- спілкування -- педагогічна культура батьків Анотація: У статті представлено досвід навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – загальноосвітня школа І ступеня № 25" міста Кам’янське, Дніпропетровської області, щодо організації та проведення курсу тренінгових занять для батьків вихованців "Секрети спілкування з дитиною". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |