> Шифр: УПШ/2018/11 Журнал 2018р. N 11 Барабаш, Ольга. Вчимося міркувати самостійно та розважливо : умови розвитку критичного мислення / О. Барабаш, Н. Глинянюк. - С.3-6. Баранова, Ірина. Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку? / І. Баранова. - С.7-11. Петрик, Ольга. Мови навчаємо, граємо і мислення розвиваємо : добірка вправ та ігор до уроків мови / О. Петрик. - С.12-15. Перхач, Людмила. Вчимося розуміти себе, світ, інших людей і успішно взаємодіяти : формування соціально-комунікативної компетентності засобами технологій розвитку критичного мислення / Л. Перхач. - С.16-19. Шевчук, Кристина. Проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя : розвиток критичного мислення на уроках основ здоров’я / К. Шевчук. - С.20-24. Лакоцька, Мирослава. Освоїмо за кроком крок цей незвичайний кейс-урок! : кейс-технологія: зміст та види методів, особливості їх використання / М. Лакоцька. - С.25-31. Богданова, Ольга. Візуалізуємо інформацію: наочно, структурно, чітко : формування критичного мислення на уроках інформатики / О. Богданова. - С.32-35. Матоніна, Раїса. Як і навіщо ставити запитання : тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна. - С.36-40. Бірюкова, Тетяна. Критично осмислим умову задачі. Дослідження любим, бо ми не ледачі : пропедевтична робота над задачами у початковій школі / Т. Бірюкова, А. Гримальська. - С.52-54. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |