> Шифр: ВМДЗ/2018/11 Журнал 2018р. N 11 Горбенко, І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко. - С.4–7. Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко. - С.8–15. Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко. - С.16–17. Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]. - С.[18–20]. Термінологічний путівник інклюзивною освітою. - С.21. Якщо дитина народилася особливою : [пам’ятка для батьків]. - С.[21]. Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі : [пам’ятка]. - С.[23]. Черешнюк, О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників / Олена Черешнюк. - С.24–29. Стягунова, О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Гання Степанченко, Марина Летенко. - С.30–38. Стягунова, О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих / Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва. - С.39–48. Панфілова, М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно / Марія Панфілова, Наталія Подкур. - С.49–55. Увага! Корисні знаки. - С.[56]. Бєлєнька, Г. Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення / Ганна Бєлєнька. - С.57–61. Малишева, О. Право вихователя-методиста на підтвердження кваліфікаційної категорії при переході з посади на посаду : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.62–63. Малишева, О. Атестація вихователя, який навчається в закладі вищої освіти : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.63. Всесвітній день снігу – насолода пізнавального процесу. - С.65–66. Джемула, Г. Хай живе сніг! : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку / Галина Джемула. - С.67–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |