Ч-15 Чайченко, В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти / Валентина Чайченко, Володимир Сарієнко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 19–23. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- методика викладання -- числа -- величина -- вимірювальні дії -- вимірювання -- обчислення -- Нова українська школа -- початкова школа Анотація: У статті порушені основні проблемні питання вивчення величин у початковій школі та основні причини цих проблем, що збігаються з метою та завданням початкового курсу математики в умовах реалізації концепції Нової української школи. У руслі їх розв’язання представлені основні теоретичні відомості зі сфери величин і їх вимірювання та обчислення, які є базовими для побудови ефективних методичних конструкцій у процесі навчальної діяльності молодших школярів. Описано методику вимірювання об’єктів і на її основі сформульовано визначення поняття величини. Дод.точки доступу: Сарієнко, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |