> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Бакум, З. Фонетико-стилістичні вправи як засіб підвищення мовної культури учнів / З. Бакум. - С.2-4 Філоненко, Л. Використання сучасних методів під час роботи над переказами текстів різних типів і стилів мовлення / Л. Філоненко. - С.9-13 Лаврик, В. Індивідуально-диференційований підхід - основа особистісно зорієнтованого навчання / В. Лаврик. - С.14-16 Чумак, Т. Є. А. Пасічник про сприйняття учнями духовних орієнтирів творчості письменників / Т. Чумак. - С.17-21 Кріль, Н. Методичний інструментарій для проведення уроку за вступною темою " Давня українська література" / Н. Кріль. - С.22-27 Подранецька, Н. Урок української літератури " Я народився і жив для добра і любові"(життєвий і творчий шлях Олександра Довженка) / Н. Подранецька. - С.31-35 Лещенко, Г. Уроки української словесності (бінарні) як засіб реалізації нового змісту мовно-літературної освіти / Г. Лещенко. - С.36-43 Іванова, О. Роль тексту при засвоєнні лексико-граматичних категорій / О. Іванова. - С.44-46 Потапенко, О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка / О. Потапенко. - С.60-63 Харлан, О. Екзистенційна модель катастрофізму в українській та польській літературі міжвоєнного двадцятиліття ( на матеріалі прози Валер’яна Підмогильного та Бруно Шульца) / О. Харлан. - С.51-54 Підопригора, С. Особливості художнього моделювання жіночих образів у романному триптиху " Вогненні стовпи" Романа Іваничука / С. Підопригора. - С.47-50 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |