376-056.2/.3](477)
Н 48


    Некраш, Л.
    Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 88–95. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
раннє втручання -- комплексна допомога -- діагностика порушень -- особливі потреби -- порушення розвитку -- діти раннього віку -- діти з порушеннями розвитку
Анотація: Узагальнено історичні аспекти формування концепції раннього втручання та наявні визначення, які описують модель раннього втручання. Визначено цільову групу, завдання та принципи раннього втручання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)